საგარანტიო პირობები
აბაზანის პროდუქცია
საგარანტიო პირობები და მომსახურეობა
E.C.A – 10 წელი გარანტია
FERRO – 5 წელი გარანტია
GEBERIT – 5 წელი გარანტია
საგარანტიო პირობები მოქმედებს:
- შემრევების კარტრიჯზე (ცივი და ცხელი წყლის მარეგულირებელი დეტალი)
- შემრევის კორპუსზე (შემრევის უძრავი დეტალი, რომელშიც კარტრიჯია მოთავსებული)
- ფერის ცვლილებაზე (შემრევისთვის განკუთვნილი ხსნარების ზემოქმედებით ემალის დაზიანება)
- შესაბამისი წყლის ფილტრის არარსებობის შემთხვევაში (ფილტრი წმენდს წყალს და შემრევს მიეწოდება სუფთა, გაფილტრული წყალი, რაც მის ექსპლოატაციის ვადას ახანგრძლივებს)
საგარანტიო პირობები არ მოქმედებს:
- წყლის წნევის მილებზე;
- წყლის ფილტრის არარსებობის შემთხვევაში;
- შემრევის საცვლელ დეტალებზე (ცხვირზე და მასზე დამაგრებულ ფილტრზე, დუშის მილზე და დუშის ყურმილზე, პლასტმასის დეტალებზე)
- შიდა ინტერიერისთვის განკუთვნილი შემრევის არამიზნობრივად ინსტალაციაზე, კერძოდ გაე სივრცეში, სადაც ტემპერატურა +4 გრადუსზე დაბალია;
- კორპუსის დაზიანებაზე, რომელიც გამოწვეულია არასწორი ინსტალაციის, არასწორი გამოყენების ან/და ძლიერი ფიზიკური ზემოქმედებით;
ჩასაშენებელი ჩამრეცხი მექანიზმის გარანტია მოქმედებს:
- ჩამრეცხ მექანიზმზე (ჩამრეცხი მექანიზმი უზრუნველყოფს წყლის შევსება-ჩაკეტვას და ჩარეცხვის გამართულ მუშაობას)
- ჩამრეცხი მექანიზმის კორპუსზე (თუ მექანიზმის კორპუსი დაღუნულია, კოროზირებულია, აქვს ინსტალაციისთვის შეუსაბამო დაზიანებები)
- ჩამრეცხი მექანიზმის სწორი ინსტალაციის შემთხვევაში მისი გაუმართავი მუშაობის შემთხვევაში.
ჩასაშენებელი ჩამრეცხი მექანიზმის გარანტია არ მოქმედებს:
- ჩამრეცხი მექანიზმის ღილაკზე
- ჩამრეცხი მექანიზმის არასწორ ინსტალაციაზე
- ჩამრეცხი მექანიზმის არამიზნობრივ გამოყენებაზე, კერძოდ ისეთ სივრცეში, სადაც ტემპერატურა +4 გრადუსზე დაბალია
- ჩამრეცხი მექანიზმის დაზიანებაზე (მღრღნელების მიერ, ხელოსნის მიერ ინსტალაციის დროს)
- წყლის ფილტრის დაზიანებაზე ( მექანიზმს უნდა მიეწოდებოდეს გაფილტრული სუფთა წყალი)
გათბობის ქვაბი
საგარანტიო პირობები და მომსახურეობა
• პროდუქციის რეალიზაციის დროს მომხმარებელს უნდა გადაეცეს, სათანადო წესით (გამყიდველის წარმომადგენლის ხელმოწერით) დამოწმებული და სრულად შევსებული საგარანტიო ტალონი
• მომხმარებელი ვალდებულია გაეცნოს დამოწმებულ საგარანტიო ტალონს და დასტურის სახით ხელი მოაწეროს სპეციალურ გრაფაში
• საგარანტიო მომსახურეობა უფასოდ წარმოებს საგარანტიო ვადის დინებისას გამოვლენილ ქარხნულ წუნზე და აწყობის შედეგად გამოწვეულ დეფექტზე.
• მომხმარებლის მხრიდან პროდუქციის დაზიანებაზე დაფიქსირებულ გამოძახებაზე საგარანტიო მომსახურების პროცესის დაწყებისთვის უკუკავშირის რეაგირება ხდება 3 სამუშაო დღეში, ხოლო იმ რეგიონებში, სადაც არ არის ავტორიზებული სერვის ცენტრი 5 სამუშაო დღეში.
• ნივთის ავტორიზებულ სერვისცენტრში მიტანის აუცილებლობისას ნივთის მიტანის ვალდებულება აქვს მომხმარებელს. ტექნიკური დასკვნა ნივთზე გაიცემა ავტორიზებულ სერვის ცენტრში ნივთის ჩაბარებიდან არაუგვიანეს 3 სამუშაო დღისა, ხოლო შეკეთების ვადა შეადგენს 14 სამუშაო დღეს სათადარიგო ნაწილის არსებობის შემთხვევაში, ხოლო თუ სათადარიგო ნაწილი არ არის ადგილზე, ასეთ შემთხვევაში შეკეთების ვადა იქნება 30 სამუშაო დღე.
• ნივთი გამოცვლას ექვემდებარება რეალიზაციის დღიდან 3 კალენდარული დღის განმავლობაში ქარხნული წუნის შემთხვევაში,. ამ ტიპის მომსახურეობის მისაღებად აუცილებელია შესაცვლელ ნივთთან ერთად წარმოდგენილი იქნას საგარანტიო ბარათი, შეძენის დამადასტურებელი დოკუმენტი ან ჩეკი, შეფუთვის ყუთი და შეფუთვის დროს ნივთის თანდართული საბუთები (ასეთის, შეძენის დროს არსებობის შემთხვევაში).
• ნივთის შესყიდვის თარიღიდან სამი დღის გასვლის შემდეგ, თუ ნივთს აღმოაჩნდება რაიმე სახის დეფექტი მომხმარებელს უფლება აქვს მოითხოვოს მხოლოდ ნივთის შეკეთება.
• არც საგარანტიო ვადის და არ საგარანიო ვადის გასვლის შემდეგ პროდუქციის გადაცვლა/დაბრუნება არ მოხდება გამყიდველის მიერ, თუ პროდუქცია ექვემდებარება შეკეთებას.
• პროდუქცია დამონტაჟებული უნდა იქნეს სერვისისთვის მისადგომ ადგილას, წინააღმდეგ შემთხვევაში პროდუქციასთან ან მის აგრეგატთან მისასვლელად საჭირო სპეც ტექნიკის მომსახურეობა, რაც შესაძლებელია იყოს ფასიანი, მისი ღირებულების გადახდა მომხმარებლისთვის იქნება ფასიანი და საგარანტიო პირობებში ამ მომსახურებაზე არ გავრცელდება უფასო მომსახურების პირობები.
• საგარანტიო პირობები და მომსახურეობა ეხება მხოლოდ ნაკეთობას და არ ვრცელდება ნაკეთობის გაზის, ელექტრო ენერგიის, წყლის მაგისტრალურ ქსელებთან მისაერთებელ სხვადასხვა ტიპის დეტალებზე: ჩამხსნელებზე, სარქველები, ონკანები, ელ. ჩანგლები, ფიტინგები და ა.შ. აგრეთვე წყალგაყვანილობისა და საკანალიზაციო მილგაყვანილობის სისტემებზე.
• ცენტრალური გათბობის ქვაბზე საგარანტიო პერიოდი არის 3+2 წელი (პირველი სამი წელი სათადარიგო ნაწილები და შეკეთება უფასო, ბოლო ორი წელი - სათადარიგო ნაწილები ფასიანი, შეკეთება უფასო. ჯამში 5 წელი)
უფასო საგარანტიო პირობები ვრცელდება იმ შემთხვევაში, თუ დაცულია ნაკეთთობის მონტაჟის და ექსპლუატაციის წესები სრულად, რომელიც მითთებულია მომდევნო პუნქტში:
მონტაჟის და ექსპლუატაციის პირობები
• პროდუქცია აუცილებლად უნდა დამონტაჟდეს მისი დამონტაჟებისთვის გათვალისიწნებული ტექნიკური პირობების დაცვით, პროდუქცია უნდა დამონტაჟდეს მარტივად მისადგომ და მოსამსახურებისთვის შესაძლებელ მისადგომ ადგილას, დაცული უნდა იყოს წვიმისა და თოვლის პირდაპირი შეღწევისგან
• პროდუქციის განთავსების ადგილში/სათავსოში, ტემპერატურა არ უნდა იყოს +5oC - ზე ნაკლები
• პროდუქციის ღია სივრცეში მონტაჟის დროს (აივანი, სადარბაზო და ა.შ) აუცილებელია მისი შეფუთვა, რადგან დაცული იყოს მისი ექსპუოტაციისთვის საჭირო და დადგენილი ტემპერატურული პირობები და დაბალი ტემპერატურის დროს არ მოხდეს მისი გაყინვა/დაზიანება.
• დაუშვებელია პროდუქციის სველ წერტილში (სააბაზანო ოთახი, ტუალეტი) მონტაჟი და ისეთ ადგილებში სადაც მოქმედი კანონმდებლობით და შესაბამისი უსაფრთხოების დაცვის რეგულაციებით მისი მონტაჟი არ დაიშვება
• მონტაჟის დროს აუცილებელია პროდუქციის ოთხივე კონტურზე (ცივი წყალი, ცხელი წყალი, გათბობის შესვლა, გათბობის გამოსვლა) დამონტაჟდეს მარეგულირებელი სარქველი, ხოლო ცივი წყლის კონტურზე დამატებით წყლის ფილტრი რათა თბომცვლელში ან ცხელი წყლის კონტურში არ მოხდეს მცირე კენჭების და წყალში არსებული სხვა ნაწილაკების შეღწევა.
• მონტაჟის დროს აუცილებელია პროდუქცია ჩართული იყოს ელ. ძაბვის დამცავში, რათა არასტაბილური ძაბვის დროს არ მოხდეს ელექტრონული ნაწილების დაზიანება
• უსაფრთხოების დადგენილი ნორმებიდან გამომდინარე, ნაგებობაში სადაც დამონტაჟებულია პროდუქცია, ელექტრო ქსელში აუცილებლად უნდა იყოს დამიწების კონტური.
• პროდუქციაზე აუცილებელია დამონტაჟდეს მუხლი და საკვამური მხოლოდ კომპლექტში არსებული ხრახნებით.
• ნაკეთობის დამონტაჟების შემდეგ, აუცილებელია საცირკულაციო ტუმბოს დატრიალება და მასში არსებული ჰაერის გამოდევნა, წინააღმდეგ შემთხვევაში შესაძლოა დაზიანდეს ტუმბო, თბომცვლელი, გამწოვი ვინტილატორი ან სხვადასხვა ნაწილი.
• პროდუქცია უნდა დამონტაჟდეს და ჩაირთოს ამ პროდუქციის მონტაჟისთვის და ჩართვისთვის დადგენილი ქარხნული სპეციფიკური პირობების (ინსტრუქციის) დაცვით.
• ნაკეთობის გამართული ფუნქციონირებისთვის საჭიროა:
- ელექტრო კვების სტაბილური წყარო (220V/50Hz)
- ბუნებრივი აირის სტაბილური მუშა წნევა (მინიმუმ 20 მილიბარი)
- ცივი წყლის შესვლის წნევა მინიმუმ 1 ატმოსფერო
• თუ ის ადგილი, სადაც დამონტაჟებულია ნაკეთობა, ვერ აკმაყოფილებს ზემოთხსენებულ პარამეტრებს, გარანტია არ გავრცელდება იქამდე, სანამ მომხმარებელი არ გამოასწორებს აღნიშნულს
• თუ ნაკეთობის თანდართული ინსტრუქცია მოითხოვს სხვა სპეციფიკურ პარამეტრს მისი გამართულად მუშაობისთვის და მონტაჟისთვის, აღნიშნული პარამეტრების უზრუნველყოფა უნდა მოახდინოს მომხმარებელმა წინააღმდეგ შემთხვევაში ზემოთხსენებულ პარამეტრების დარღვევით დამონტაჟებულ და ჩართულ პროდუქციაზე გარანტია არ გავრცელდება.
პროდუქციის დასამონტაჟებლად შეგიძლიათ მიმართოთ ნებისმიერ კვალიფიციურ სპეციალისტს. იმ შემთხვევაში თუ პროდუქცია არასწორად/შეცდომით იქნა დამონტაჟებული ან არ იქნა დაცული მონტაჟისთვის აუცილებელი მოთხოვნები და პირობები, სერვის ცენტრი იტოვებს უფლებას არ გაავრცელოს აღნიშნულ პროდუქციაზე გარანტია, სანამ არ იქნება გამოსწორებული შეცდომები.
უფასო საგარანტიო მომსახურება არ შესრულდება შემდეგი შემთხვევების დროს:
• დაცული არ იქნა ზემოთ მოყვანილი მონტაჟის და ექსპლუატაციის წესები
• საგარანტიო ტალონი არ არის წარმოდგენილი, არ იკითხება, შეცვლილია ან გადაკეთებულია მონაცემები, არ არტყია ბეჭედი, არ აქვს მყიდველი ხელმოწერა, ან გასულია სააგარანტიო ვადა
• ნივთს შიგნიდან ან გარეგნულად ეტყობა მექანიკური დაზიანება, არ იკითხება მონაცემები, აღენიშნება თვითნებური რემონტის მცდელობის ან დაშლა აწყობის კვალი, რომელიც არ განხორციელებულა ავტორიზებული სერვისცენტრის წარმომადგენლის მიერ.
• ნაკეთობის მონტაჟი განხორციელებულია ინსტრუქციაში მითითებული ქარხნული წესების შეუსაბამობით
• მოწყობილობის დაზიანება გამოწვეულია არა ქარხნული წუნით, არამედ მისი არასწორი ექსპლუატაციით, მექანიკური დაზიანებით, გაუფრთხილებლად მოპყრობით.
• სითხის, ორთქლის, მტვრის ან სხვა რაიმე უცხო სხეულის მოხვედრის შემთხვევაში, ნაკეთობის დანესტიანებით, კოროზიით, მაღალი და დაბალი ტემპერატურის ზემოქმედებით (გაყინვით, გადახურებით)
• მოხდა ნაკეთობის ნებისმიერი თვითნებური კონსტრუქციული ცვლილება, გაზისა და წყალმომარაგების კვანძების გადაკეთება.
• გაზის, წყლისა და ელ.მომარაგების პარამეტრები არ შეესაბამება ნაკეთობის ტექნიკურ დოკუმენტაციაში მითითებულ ნორმატიულ მახასიათებლრბს; საკვამური მილი ისე არ იქნა დამონტაჟებული, როგორც ეს აღწერილია ნაკეთობის ტექნიკურ დოკუმენტაციაში.
• პირველადი გაშვების დროს არ მოხდა საცირკულაციო ტომბოს დატრიალება და ჰაერის გამოდევნა.
• დაზიანება გამოწვეულია გაუმართავი ან არასწორედ დამონტაჟებული ელექტრო ქსელით, წყლის მომარაგების ქსელით ან გაზის მომარაგების ქსელით
• დაზიანება გამოწვეულია ელექტრო ქსელში ძაბვის ცვალებადობის გამო
• ნაკეთობა არ არის ჩართული დამატებით ელექტრო ქსელის ძაბვის სტაბილიზატორში (არ არის საჭირო თუ ნაგებობის მთავარ ელექტრო ფარში არის მთლიანი ქსელის ძაბვის კონტროლის რელე)
• ნაკეთობის ტექნიკური მონაცემები, სიმძლავრე ან ექსპლუატაციის პირობები არ შეესაბამება იმ შენობა-ნაგებობაში არსებულ პირობებს, სადაც განთავსებულია ან უნდა განთავსდეს ნაკეთობა
• დამატებითი გამზომი, მარეგულილებელი, მაჩვენებელი და სხვა ხელსაწყოები ქარხნული ინსტრუქციის შეუსაბამოდ იქნა მიერთებული,
• ცივი წყლის შესასვლელზე არ იქნა დამონტაჟებული დამატებითი წყლის ფილტრი, რის გამოც მოხდა თბომცვლელში, ან ცხელი წყლის კონტურში მცირე კენჭების და წყლის სხვა მინარევების შეღწევა.
• გარანტია არ ვრცელდება ხარვეზებზე, რომლებიც წარმოიშვა ნაკეთობის გამოყენებით არასაყოფაცხოვრებო ან სხვა ისეთი მიზნებისთვის რომლებიც არ შეესაბამება ნაკეთობის დანიშნულებას.
• გარანტია არ ვრცელდება დაზიანებებზე რომლებიც წარმოიშვა კლიენტის მხრიდან არასათანადო ტრანსპორტირების, შენახვის და ასევე შეუსაბამო კლიმატური და სხვა სახის ზემოქმედებისგან.
უფასო საგარანტიო მომსახურება არ ითვალისწინებს;
• სისტემაში წყლის წნევის შევსება/დაკლებას, ფაზირების რეგულირებას;
• გადატვირთის შესრულება -R (reset)
• სამომხმარებლო წყლის მიერ დაბინძურებული, წყლის აღმრიცხველი მაგნიტური ტურბინისა და გაზის ფილტრების გაწმენდას.
• პროდუქციაზე არასწორად მიერთებულ გათბობის ან ცივი/ცხელი წყის კონტურების გადაკეთებას
საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება აგრეთვე ქვემოთ მოცემული მოთხოვნების შეუსრულებლობით გამოწვეული გაუმართაობების შემთხვევაში
• თუ მოსალოდნელია ნაკეთობის ხანგრძლივი პერიოდით გამორთვა, ამ დროს აუცილებელია დანადგარის გათბობის და წყალმომარაგების კონტურებიდან წყლის დაცლა.
• ხისტი წყლის არსებობის შემთხვევაში, გარანტია არ ვრცელდება ისეთ დაბინძურებულ და ნადებით დაზანებულ დეტალებზე, რომელიც არ ექვემდებარება გასუფთავება/აღდგენას
სერვის ცენტრის სპეციალისტის გამოძახება, რომელიც არ არის განპირობებული საგარანტიო შემთხვევით, განიხილება როგორც საკონსულტაციო ვიზიტი და არის ფასიანი საგარანტიო პერიოდის განმავლობაშიც. სერვის ცენტრის სპეციალისტის საკონსულტაციო ვიზიტის ღირებულება შეადგენს 40 ლარს.
სერვის ცენტრის სპეციალისტის ცრუ გამოძხება, შენობა-ნაგებობაში არ შეშვება, მისთვის სიტყვიერი ან ფიზიკური შეურაწყოფის მიყენება, გამოიწვევს პროდუქციაზე გარანტიის პირობების დაუყოვნებლივ შეჩერებას საბოლოო მოკვლევამდე.
გარანტიის პირობები ტექნიკა
საგარანტიო პირობები და მომსახურეობა
• პროდუქციის რეალიზაციის დროს მომხმარებელს უნდა გადაეცეს, სათანადო წესით (გამყიდველის წარმომადგენლის ხელმოწერით) დამოწმებული და სრულად შევსებული საგარანტიო ტალონი
• მომხმარებელი ვალდებულია გაეცნოს დამოწმებულ საგარანტიო ტალონს და დასტურის სახით ხელი მოაწეროს სპეციალურ გრაფაში
• საგარანტიო მომსახურეობა უფასოდ წარმოებს საგარანტიო ვადის დინებისას გამოვლენილ ქარხნულ წუნზე და აწყობის შედეგად გამოწვეულ დეფექტზე.
• მომხმარებლის მხრიდან პროდუქციის დაზიანებაზე დაფიქსირებულ გამოძახებაზე საგარანტიო მომსახურების პროცესის დაწყებისთვის უკუკავშირის რეაგირება ხდება 3 სამუშაო დღეში, ხოლო იმ რეგიონებში, სადაც არ არის ავტორიზებული სერვის ცენტრი 5 სამუშაო დღეში.
• ნივთის ავტორიზებულ სერვისცენტრში მიტანის აუცილებლობისას ნივთის მიტანის ვალდებულება აქვს მომხმარებელს. ტექნიკური დასკვნა ნივთზე გაიცემა ავტორიზებულ სერვის ცენტრში ნივთის ჩაბარებიდან არაუგვიანეს 3 სამუშაო დღისა, ხოლო შეკეთების ვადა შეადგენს 14 სამუშაო დღეს სათადარიგო ნაწილის არსებობის შემთხვევაში, ხოლო თუ სათადარიგო ნაწილი არ არის ადგილზე, ასეთ შემთხვევაში შეკეთების ვადა იქნება 30 სამუშაო დღე.
• გარანტია არ ვრცელდება შეზღუდული რესურსის მქონე ნაწილებზე, როგორიცაა: ფილტრი, ნათურა, პულტი, ელემენტი, გადამრთველი ღილაკი, შუასადები, კარის რეზინა, ფეხი, სახელური და ა.შ, რომელიც კლიენტის მიერ პროდუქციის ჩაბარების დროს იყო მთელი და დეფექტის გარეშე.
• გარანტია არ ვრცელდება შუშის კომპონენტებზე, როგორიცაა: შუშის ზედაპირი, შუშის კარი, შუშის პანელი, შუშის ნებისმიერი ნაწილი, რომელიც კლიენტის მიერ პროდუქციის ჩაბარების დროს იყო მთელი და დეფექტის გარეშე.
• ნივთი გამოცვლას ექვემდებარება რეალიზაციის დღიდან 3 კალენდარული დღის განმავლობაში ქარხნული წუნის შემთხვევაში. ამ ტიპის მომსახურეობის მისაღებად აუცილებელია შესაცვლელ ნივთთან ერთად წარმოდგენილი იქნას საგარანტიო ბარათი, შეძენის დამადასტურებელი დოკუმენტი ან ჩეკი, შეფუთვის ყუთი და შეფუთვის დროს ნივთის თანდართული საბუთები (ასეთის, შეძენის დროს არსებობის შემთხვევაში).
• ნივთის შესყიდვის თარიღიდან სამი დღის გასვლის შემდეგ, თუ ნივთს აღმოაჩნდება რაიმე სახის დეფექტი მომხმარებელს უფლება აქვს მოითხოვოს მხოლოდ ნივთის შეკეთება.
• არც საგარანტიო ვადის და არც საგარანიო ვადის გასვლის შემდეგ, პროდუქციის გადაცვლა/დაბრუნება არ მოხდება გამყიდველის მიერ, თუ პროდუქცია ექვემდებარება შეკეთებას.
• პროდუქცია დამონტაჟებული უნდა იქნეს სერვისისთვის მისადგომ ადგილას, წინააღმდეგ შემთხვევაში პროდუქციასთან ან მის აგრეგატთან მისასვლელად საჭირო სპეც ტექნიკის მომსახურეობა, რაც შესაძლებელია იყოს ფასიანი, მისი ღირებულების გადახდა მომხმარებლისთვის იქნება ფასიანი და საგარანტიო პირობებში ამ მომსახურებაზე არ გავრცელდება უფასო მომსახურების პირობები.
• საგარანტიო პირობები და მომსახურეობა ეხება მხოლოდ ნაკეთობას და არ ვრცელდება ნაკეთობის გაზის, ელექტრო ენერგიის, წყლის მაგისტრალურ ქსელებთან მისაერთებელ სხვადასხვა ტიპის დეტალებზე: ჩამხსნელებზე, სარქველები, ონკანები, ელ. ჩანგლები, ფიტინგები და ა.შ. აგრეთვე წყალგაყვანილობისა და საკანალიზაციო მილგაყვანილობის სისტემებზე.
უფასო საგარანტიო პირობები ვრცელდება იმ შემთხვევაში, თუ დაცულია ნაკეთთობის მონტაჟის და ექსპლუატაციის წესები სრულად, რომელიც მითთებულია მომდევნო პუნქტში:
მონტაჟის და ექსპლუატაციის პირობები
ნაკეთობის გამართული ფუნქციონირებისთვის საჭიროა:
1) ელექტრო კვების სტაბილური წყარო (220V/50Hz)
2) ელექტრო ქსელში დამიწების კონტურის არსებობა.
3) ბუნებრივ აირზე მომუშავე პროდუქციისთვის, საჭიროა სტაბილურად მინიმუმ 20 მილიბარის ოდენობის გაზის წნევა
4) წყალზე მომუშვე ნაკეთობებისთვის, ცივი წყლის შესვლის წნევა არ უნდა აღემატებოდეს 6 ატმოსფეროს.
• თუ ის ადგილი, სადაც დამონტაჟებულია ნაკეთობა, ვერ აკმაყოფილებს ზემოთხსენებულ პარამეტრებს, გარანტია შეჩერდება და არ გავრცელდება იქამდე, სანამ მომხმარებელი არ გამოასწორებს აღნიშნულს
• თუ ნაკეთობის თანდართული ინსტრუქცია მოითხოვს სხვა სპეციფიკურ პარამეტრს მისი გამართულად მუშაობისთვის, აღნიშნული პარამეტრების უზრუნველყოფა უნდა მოახდინოს მომხმარებელმა.
• დაუშვებელია რაიმე ტიპის ცვლილების შეტანა ან დაზიანების თვითნებური აღმოფხვრა სერვისცენტრთან შეთანხმების გარეშე: პროდუქციის დაშლა/გახსნა, შეკეთების მცდელობა და ა.შ.
ნაკეთობის დამონტაჟება და ჩართვა
პროდუქციის დასამონტაჟებლად შეგიძლიათ მიმართოთ ნებისმიერ სპეციალისტს. იმ შემთხვევაში თუ პროდუქცია არასწორად/შეცდომით იქნა დამონტაჟებული ან არ იქნა დაცული მონტაჟისთვის აუცილებელი მოთხოვნები და პირობები, სერვის ცენტრი იტოვებს უფლებას არ გაავრცელოს აღნიშნულ პროდუქციაზე გარანტია, სანამ არ იქნება გამოსწორებული შეცდომები.
უფასო საგარანტიო მომსახურება არ შესრულდება შემდეგი შემთხვევების დროს:
• დაცული არ იქნა ზემოთ მოყვანილი მონტაჟის და ექსპლუატაციის წესები
• საგარანტიო ტალონი არ არის წარმოდგენილი, არ იკითხება, შეცვლილია ან გადაკეთებულია მონაცემები, არ არტყია ბეჭედი, არ აქვს მყიდველი ხელმოწერა, ან გასულია სააგარანტიო ვადა
• ნივთს შიგნიდან ან გარეგნულად ეტყობა მექანიკური დაზიანება, არ იკითხება მონაცემები, აღენიშნება თვითნებური რემონტის მცდელობის ან დაშლა აწყობის კვალი, რომელიც არ განხორციელებულა ავტორიზებული სერვისცენტრის წარმომადგენლის მიერ.
• ნაკეთობის მონტაჟი განხორციელებულია ინსტრუქციაში მითითებული ქარხნული წესების შეუსაბამობით
• მოწყობილობის დაზიანება გამოწვეულია არა ქარხნული წუნით, არამედ მისი არასწორი ექსპლუატაციით, მექანიკური დაზიანებით, გაუფრთხილებლად მოპყრობით.
• სითხის, ორთქლის, მტვრის ან სხვა რაიმე უცხო სხეულის მოხვედრის შემთხვევაში, ნაკეთობის დანესტიანებით, კოროზიით, მაღალი და დაბალი ტემპერატურის ზემოქმედებით (გაყინვით, გადახურებით)
• მოხდა ნაკეთობის ნებისმიერი თვითნებური კონსტრუქციული ცვლილება
• გაზის, წყლისა და ელ.მომარაგების პარამეტრები არ შეესაბამება ნაკეთობის ტექნიკურ დოკუმენტაციაში მითითებულ ნორმატიულ მახასიათებლებს
• დაზიანება გამოწვეულია გაუმართავი ან არასწორედ დამონტაჟებული ელექტრო ქსელით, წყლის მომარაგების ქსელით ან გაზის მომარაგების ქსელით
• დაზიანება გამოწვეულია ელექტრო ქსელში ძაბვის ცვალებადობის გამო
• ნაკეთობა არ არის ჩართული დამატებით ელექტრო ქსელის ძაბვის სტაბილიზატორში (არ არის საჭირო თუ ნაგებობის მთავარ ელექტრო ფარში არის მთლიანი ქსელის ძაბვის კონტროლის რელე)
• ნაკეთობის ტექნიკური მონაცემები, სიმძლავრე ან ექსპლუატაციის პირობები არ შეესაბამება იმ შენობა-ნაგებობაში არსებულ პირობებს, სადაც განთავსებულია ან უნდა განთავსდეს ნაკეთობა
• დამატებითი გამზომი, მარეგულილებელი, მაჩვენებელი და სხვა ხელსაწყოები ქარხნული ინსტრუქციის შეუსაბამოდ იქნა მიერთებული,
• გარანტია არ ვრცელდება ხარვეზებზე, რომლებიც წარმოიშვა ნაკეთობის გამოყენებით არასაყოფაცხოვრებო ან სხვა ისეთი მიზნებისთვის რომლებიც არ შეესაბამება ნაკეთობის დანიშნულებას.
• გარანტია არ ვრცელდება დაზიანებებზე რომლებიც წარმოიშვა კლიენტის მხრიდან არასათანადო ტრანსპორტირების, შენახვის და ასევე შეუსაბამო კლიმატური და სხვა სახის ზემოქმედებისგან.
სერვის ცენტრის სპეციალისტის გამოძახება, რომელიც არ არის განპირობებული საგარანტიო შემთხვევით, განიხილება როგორც საკონსულტაციო ვიზიტი და არის ფასიანი საგარანტიო პერიოდის განმავლობაშიც. სერვის ცენტრის სპეციალისტის საკონსულტაციო ვიზიტის ღირებულება შეადგენს 40 ლარს.
სერვის ცენტრის სპეციალისტის ცრუ გამოძხება, შენობა-ნაგებობაში არ შეშვება, მისთვის სიტყვიერი ან ფიზიკური შეურაწყოფის მიყენება სხვა და სხვა მიზეზით, გამოიწვევს პროდუქციაზე გარანტიის პირობების დაუყოვნებლივ შეჩერებას საბოლოო მოკვლევამდე.
ხელსაწყოები - ემტოპი/ეინჰელი
საგარანტიო პირობები
• პროდუქციის რეალიზაციის დროს მომხმარებელს სათანადო წესით უნდა გადაეცეს (გამყიდველის წარმომადგენლის ხელმოწერით) დამოწმებული და სრულად შევსებული საგარანტიო ტალონი;
• მომხმარებელი ვალდებულია გაეცნოს დამოწმებულ საგარანტიო ტალონს და დასტურის სახით ხელი მოაწეროს სპეციალურ გრაფაში;
• უფასო საგარანტიო მომსახურეობას ექვემდებარება საგარანტიო პერიოდში გამოვლენილი ქარხნული წუნი;
• ნივთის ავტორიზებულ სერვისცენტრში მიტანის ვალდებულება აქვს მომხმარებელს. ტექნიკური დასკვნა ნივთზე გაიცემა ავტორიზებულ სერვის ცენტრში ნივთის ჩაბარებიდან არაუგვიანეს 3 სამუშაო დღისა, ხოლო შეკეთების ვადა შეადგენს 14 სამუშაო დღეს სათადარიგო ნაწილის არსებობის შემთხვევაში, თუ სათადარიგო ნაწილი არ არის ადგილზე, ასეთ შემთხვევაში შეკეთების ვადა შესაძლებელია გახანგრძლივდეს 30 სამუშაო დღემდე.
• ქარხნული წუნის შემთხვევაში ნივთი გამოცვლას ექვემდებარება რეალიზაციის დღიდან 3 კალენდარული დღის განმავლობაში. ამ ტიპის მომსახურეობის მისაღებად აუცილებელია შესაცვლელ ნივთთან ერთად წარმოდგენილი იქნას საგარანტიო ბარათი, შეძენის დამადასტურებელი დოკუმენტი ან ჩეკი, შეფუთვის ყუთი და შეფუთვის დროს ნივთის თანდართული საბუთები (ასეთის, შეძენის დროს არსებობის შემთხვევაში. ნივთი არ უნდა იყოს შელახული, არ უნდა აკლდეს მაკომპლექტებელი ან არ უნდა ჰქონდეს დაზიანებული შეფუთვა).
• ნივთის შესყიდვის თარიღიდან 3 დღის გასვლის შემდეგ, თუ აღმოაჩნდება რაიმე სახის დეფექტი, მომხმარებელს უფლება აქვს მოითხოვოს მხოლოდ საგარანტიო პირობების შესაბამისად ნივთის შეკეთება.
• პროდუქციის გადაცვლა/დაბრუნება არ ხდება თუ პროდუქცია ექვემდებარება შეკეთებას.
უფასო საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება თუ:
• საგარანტიო ტალონი არ არის წარმოდგენილი, არ იკითხება, შეცვლილია ან გადაკეთებულია მონაცემები, არ არტყია ბეჭედი, არ აქვს მყიდველის ხელმოწერა, ან გასულია სააგარანტიო ვადა;
• ნივთს ეტყობა მექანიკური დაზიანება, არ იკითხება მონაცემები, აღენიშნება თვითნებური რემონტის მცდელობის ან დაშლა აწყობის კვალი, რომელიც არ განხორციელებულა ავტორიზებული სერვისცენტრის წარმომადგენლის მიერ.
• მოწყობილობის დაზიანება გამოწვეულია არა ქარხნული წუნით, არამედ მისი არასწორი ექსპლუატაციით, მექანიკური დაზიანებით, გაუფრთხილებლობით;
• სითხის, ორთქლის, მტვრის ან სხვა რაიმე უცხო სხეულის მოხვედრის შემთხვევაში, პროდუქტის დანესტიანებით, კოროზიით, მაღალი და დაბალი ტემპერატურის ზემოქმედებით (გაყინვით, გადახურებით)
• განხორციელებულია პროდუქტის ნებისმიერი თვითნებური კონსტრუქციული ცვლილება;
• დაზიანება გამოწვეულია გაუმართავი ან არასწორედ დამონტაჟებული ელექტრო ქსელით, ელექტრო ქსელში ძაბვის ცვალებადობის გამო;
• გარანტია არ ვრცელდება ხარვეზებზე, რომლებიც წარმოიშვა პროდუქტის გამოყენებით ისეთი მიზნებისთვის რომლებიც არ შეესაბამება ნაკეთობის დანიშნულებას ან ტექნიკურ მახასიათებელს.
• გარანტია არ ვრცელდება დაზიანებებზე რომლებიც წარმოიშვა კლიენტის მხრიდან არასათანადო ტრანსპორტირების, შენახვის და ასევე შეუსაბამო კლიმატური და სხვა სახის ზემოქმედებისგან.
• მომხმარებლის მიერ ექსპლუატაციის და ხელსაწყოს სათანადოდ გამოყენების ინსტრუქციის დაუცველობა, დაუდევრად მოპყრობა და არაშესაბამის მასალასთან გამოყენება.
• კორპუსის მექანიკური დაზიანების არსებობის შემთხვევაში (ბზარები, ნატეხები, ჩანაჭყლეტი და ამგვ.)
• ელექტრო კაბელის იზოლაციის შიდა და გარე მექანიკური ან თერმული დაზიანება
• გამანაწილებელი მუშტა ან დამჭერი ლილვის დაზიანება (დეფორმაცია)
უფასო საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება შემდეგი დაზიანებების შემთხვევაში, რომელიც გამოწვეულია:
• გარემოს მკაცრი პირობების ზემოქმედებით, მაღალი ტეპერატურის, მაღალი ტენიანობის, აგრეთვე დაზიანებებზე, გამოწვეული არასწორი შენახვის მიზეზით (ლითონის ნაწილების კოროზია და ამგვ.) და ინსტრუმენტის ფუნქციონირებისთვის აუცილებელი პროცედურების შეუსრულებლობით
• სავენტიალციო სარქველების მეშვეობით, ხელსაწყოს შიგნით უცხო სხეულების და დიდი რაოდენობით მტვერის მოხვედრა, ასევე სამშენებლო მასალების და ნივთიერებების მოხვედრა
• ძრავის გაგრილების სარქველების დაბლოკვა დამუშავებული მასალის ნარჩენებით ან მწერებით.
• საწვავ-საპოხი მასალების გამოყენება ხელსაწყოებთან ერთად, რომლებიც არ შეესაბამება ძრავის ტიპს ან არ არის რეკომენდირებული მწარმოებლის მიერ და იწვევს დგუშის არხებში არსებული რგოლების გაჭედვას, ცვეთას, ნაკაწრებს ცილინდრსა და დგუშის ზედაპირზე
• ცილინდრის/დგუშის ჯგუფის საყრდენი საკისარის განადგურება ან დნობა
• საწვავზე მომუშავე ხელსაწყოების გამოყენება დაზიანებული, დაბინძურებული ან საჰაერო/საწვავის ფილტრების გარეშე.
• ხელსაწყოს გამოყენება გაუმართაობის აშკარა ნიშნებით (სიმძლავრი ვარდანა, უცხო, არადამახასიათებელი ხმაური და ვიბრაცია, ნამწვის სუნის გაჩენა)
• ხელსაწყოს გამოყენება ისეთი აღჭურვილობით, რომელსაც აქვს დაზიანება ან არ შეესაბამება ხელსაწყოს ტიპს და ტექნიკურ მაჩვენებლებს
• საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში ხელსაწყოს გახსნა, დამოუკიდებლად შეკეთების მცდელობა ან მოდიფიცირება, რაც დასტურდება, კორპუსის ნაწილების არასათანადო აწყობით, ინსტრუმენტის კორპუსის შიგნით გარკვეული კომპონენტების არარსებობით, დამახასიათებელი ნიშნები დამაგრების ხრახნებზე, იმ შემთხვევაში, როდესაც სერვისცენტრში მიმართვა პირველად ხდება. ხელსაწყოს ნაწილების დამოუკიდებლად შეზეთვა, გარდა იმ შემთხვევებისა, რომელიც ექსპლუატაციის სახელმძღვანელოშია მითითებული
• ხელსაწყოს გადატვირთვის შედეგად წარმოქმნილი გაუმართაობა, რომელმაც გამოიწვია ელექტროძრავის, გენერატორის ნაწილების და სხვა კვანძებისა და ნაწილების მწყობრიდან გამოსვლა. ძრავის გადატვირთვის უპირობო ნიშნებია: ხელსაწყოს ნაწილების და გადაბმების გაუფერულება, დეფორმაცია და დნობა. სტატორისა და როტორის ხვიების იზოლაციის ერთდროული დაზიანება და ელექტრო ენერგიის პარამეტრების შეუთავსებლობა ნომინალურ ძაბვასთან
• ხელსაწყოს სახელურებზე ან საცვლელ აქსესუარებსა და მათ დამჭერ ნაწილებზე(ხერხი, დანები, ბურღები, ფრეზები, სახეხი აღჭურვილობა, მიმმართველი სალტე, ვაზნები, ცანგა, საკისრები, წამყვანი ვარსკვლავა, მომჭერი მუშტა, პერფორატორებისა და სანგრევი ჩაქუჩების აქსესუარების დამჭერის ნაწილებზე და ა.შ) გადაჭარბებული ძალის გამოყენების გამო.
• სწრაფად ცვეთად ნაწილებზე (მცოცავი კონტაქტები, ნახშირები, წამყვანი ღვედები და ბორბლები, შუასადებები, ამორტიზატორები, დამცავები, დამატებითი სახელურები, მიმმართველი გორგოლაჭები, აალების სანთლები, დასაქოქი თოკი, საჰაერო და საქვავის ფილტრები, გადაბმული დანები (ცეპი) და ა.შ) გარდა იმ შემთხვევებისა, როდესაც სწრაფად ცვეთადი ნაწილის დაზიანება არის ხელსაწყოს ნაწილების ან გადაბმების ქარხნული დეფექტის შედეგი
• ხელსაწყოზე სერიული ნომრისა და წარმოების წლის არარსებობის, დაზიანების, შეცვლის ან საგარანტიო ბარათზე მათი შეუსაბამობის შემთხვევაში
• აკუმულატორის ბლოკებზე და მათ დამტენებზე